Wat als je thuis weer helemaal up-to-date zou zijn? Je wil een aantal zaken aan je woning op orde, maar ziet er zelf geen beginnen aan. En wanneer de kinderen en kleinkinderen op bezoek komen, gaat een deel van de tijd voor gezellig samen zijn verloren aan deze beslommeringen.
Er is ook de digitale evolutie. Je wil videobellen, doch dit lukt niet zo makkelijk. De administratieve mallemolen wordt digitaler en voelt dus minder comfortabel. De tijd die je nu besteedt aan administratie wil je veel liever besteden aan leuke dingen. Je hebt misschien gewoon geen zin meer om het allemaal zelf bij te houden.
Net daarom is Pa&Ma er. We bieden ondersteuning waar nodig. Op jouw maat.
We zetten samen met jou alle administratie op orde en houden dat zo. Huishoudelijke facturen belanden zorgvuldig in een klassement en alle communicatie volgen we consequent op. We maken een overzicht van waar je alle belangrijke documenten kan vinden, zodat je die onmiddellijk bij de hand hebt indien nodig. We ondersteunen je graag bij:
- administratie zorgdossier
- assistentie aangiftes
- opvolging betalingen
- administratie ivm (ver)huur
We optimaliseren jouw lopende contracten en zorgen ervoor dat je pertinent de gewenste service geniet aan de beste tarieven. Dit pluizen we graag voor je uit:
- verzekeringen
- abonnementen
- elektriciteit
- telecomdiensten
We zijn een onafhankelijk aanspreekpunt bij herstellingen en renovaties in en om de woning. In samenspraak met jou bekijken we de opties en vragen we offertes op – bij voorkeur bij lokale aannemers. Pa&Ma vergelijkt deze grondig en bespreekt ze met jou. Als klant neem jij de eindbeslissing. Daarna volgt Pa&Ma de werken en het resultaat nauwgezet op.
We bieden ondersteuning bij de installatie en het gebruik van nieuwe digitale toepassingen, zoals:
- pc
- tablet
- smartphone
- digitale tv
- …
We geven je advies over het gebruik van (nieuwe) apps zoals WhatsApp zodat je kan videobellen. We leren je veilig thuisbankieren en tonen je hoe je SOS-contacten toevoegt.
In overleg met jou zorgen we voor een oplossing voor de kleine dagdagelijkse taken die te zwaar worden, zoals boodschappen, bereiden van maaltijden, poetsen, … Samen met jou bekijken we de verschillende opties. We organiseren dit en volgen de uitvoering ervan op.
Bij specifieke zorgbehoeften zoeken we op maat naar de meest geschikte dienstverlener.
Belangrijk! We bieden geen medische diensten, noch verpleegkundige of zorgkundige ondersteuning aan.
Je woont veel langer zelfstandig thuis dankzij onze AAA-service op maat. Die is persoonlijk, authentiek, mensgericht en bevordert jouw autonomie.
Geniet een totale ontzorging op administratief en praktisch vlak, in alle veiligheid en vertrouwen. Jij behoudt de regie. Logisch, toch?
Abonnementen volgen we consequent op. Bij werken in en om de woning krijg jij de eerlijkste prijs. Dat alles bespaart jou gegarandeerd centen. En veel zelfs.
Je hebt de handen helemaal vrij om te doen wat je wilt. Familiebezoek is vanaf nu 100 % genieten.
Senioren kiezen vaak bewust voor ondersteuning om meer tijd over te houden voor zaken die ze echt belangrijk vinden.
Zie je steeds meer op tegen al die administratieve en praktische beslommeringen?
Maak tijd vrij voor wat écht belangrijk is.